یوگای صورت تمرینی عالی برای بازیابی و حفظ چهره جوانی

شرح کامل آلبوم یوگای صورت شرکت کوثرپرداز

یوگای صورت تمرینی عالی برای بازیابی و حفظ چهره جوانی

شرح کامل آلبوم یوگای صورت شرکت کوثرپرداز

یوگای صورت ـ تمرینات ورزشی برای پروراندن عضلات صورت و گردن


با یوگای صورت چهره جوانی خود را برگردانید




جوانی و زیبایی ماندگار برای همه افراد با یوگای صورت

 


بازگشت به روزگار جوانی با یوگای صورت

شما هم می توانید چهره ای جوان و شاداب داشته باشید!

آیا می دانید آنها که نسبت به سنشان جوانتر به نظر می رسند هر روز عضلات و مفاصل صورت خود را ورزش می دهند؟

با ورزش صورت و آیروبیک ماهیچه های چهره آنها را عادت دهید تا خون و اکسیژن بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

راز جذابیت بسیاری از افراد حتی تا زمان پیری بازی مخفیانه آنها با عضلات و ماهیچه‏‏ های صورتشان است؟ آنها دائم در خلوت در حال تمرین و ورزیده سازی عضلات چهره خود هستند.


با داشتن چهره ای جوان و شاداب در اجتماع با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر شوید. 

مگر غیر این است که در برخوردهای اجتماعی کسی که مسن است اما صورتی جوان و شاداب نسبت به هم سن و سال های خود دارد محبوبتر است و بیشتر افراد را گرد خود جمع می کند؟

زیبایی یعنی سفیدی و شفافیت پوست ، نبودن چین و چروک و لک و جوش روی صورت، تناسب و سرجای خود بودن عضلات و ماهیچه ها، نداشتن غبغب ، افتاده نبودن گونه ها ، سربالا بودن و کشیده بودن بینی و اطراف آن ، خوش فرمی لب و چانه ،  ورزیده بودن عضلات چشم ، پف نداشتن زیر چشم و.... همه این ها با یوگای صورت به راحتی فراهم می شود.

بدنیست بدانید که بعد از جراحی های زیبایی روی صورت ، برای بازگرداندن عضلات صورت به حالت طبیعی ، یک سلسله ورزش ها تحت عنوان فیزیوتراپی چهره باید انجام شود. آیا می دانید این ورزش ها را بدون نیاز به جراحی و همین الان هم می توانید انجام دهید و آیا از همه مهم تر می دانید که تاثیر اصلی روی زیبایی نهایی شما را همین ورزش صورت تعیین می کند؟

آیا می دانید وقتی به طور مرتب و منظم روی عضلات و مفاصل صورت خود کار می کنید خون تازه و اکسیژن دار بیشتری به سمت مغز شما روانه می شود و ذهن شما هشیارتر و سرحال تر می شود؟

جالب است بدانید هر وقت عضلات صورت خود را با یوگای صورت و یا حرکات قدرتی ورزش صورت ورزیده می کنید ، برای مدت ها پس از آن عضلات و چهره شما خاطره آن حرکات را به خاطر می سپارند و شما حتی هنگام خواب هم چهره ای زیبا و جذاب جوانی خود را حفظ می کنید؟

کسی که بوگای صورت کار می کند به دلیل خون رسانی و جاری شدن دائم خون تازه و حاوی اکسیژن و مواد غذایی سالم سلول های صورت تمیز تر و سالم تری بدست می آورد و به مرور پوستی شفاف و بدون لک و جوش نصیبش میشود. کثافات و آلودگی ها به سرعت جذب خون شده و یا از منافذ باز شده به صورت عرق خارج می شود و سلامتی چهره نیز خود به خود فراهم می شود.

یوگای صورت باعث می شود کنترل بیشتری روی عضلات دهان و حنجره خود داشته باشید و صدای شما نیز به مرور جوان تر و کنترل شده تر و پر احساس تر و متناسب با چهره جوانتر شده شما می شود.


هیچ تضمینی وجود ندارد که بعد از جراحی های پرخطر وپرهزینه و رنج آور عضلات صورت ، شما بتوانید به چهره زیبای آرمانی خود برسید و از همه مهم تر هیچ ضمانتی وجود ندارد که بعد از چند ماه پیرشدن و فرسودگی و آب شدن و از شکل افتادن عضلات چهره شما سرعت بیشتری نگیرد. این درحالی است که نتیجه یوگا و ورزش صورت دائمی و ابدی است و شما می توانید تا آخر عمر از داشتن یک چهره زیبا و بسیار جوانتر از سن و سالتان لذت ببرید.

هیچ به این فکر کرده اید که فرزندان و همسر و دوستان شما از اینکه شما جوانتر از سن و سال خود هستید و زیبایی و جذابیت جوانی خود را همچنان حفظ کرده اید چقدر به خود خواهند بالید و چه قدر به زندگی امیدوار می شوند؟

 

دو عدد دی وی دی فقط پانزده هزارتومان

یا چهار عدد وی سی دی فقط پانزده هزارتومان

فاصله شما بین کاملترین مرجع فارسی ویدئویی آموزش یوگای صورت کوثر پرداز و شماست!

 

این تکنیک زیبا سازی به یک اندازه در اختیار همه پسران و دختران و زنان و مردان جامعه ، صرف نظر از درآمد و وضعیت اجتماعی آنهاست.

قیمت : 18000   تومان

برای اینکه تمام اقشار جامعه بتوانند از این محصول استفاده کنند آن را روی چهار عدد وی سی دی به قیمت هجده هزارتومان و همینطور روی دو عدد دی وی دی به قیمت هجده هزارتومان عرضه کرده ایم. 

کسی که فقیر است می تواند به کمک یوگای صورت به چهره جذاب و گیرایی دست یابد که فرد ثروتمند با ده ها جراحی و کرم و پماد و آمپول هم نتواند به آن برسد.

یوگای صورت را در هر زمانی از روز می توان انجام داد. اجرای تکنیک های آن به مکان خاصی نیاز ندارد و می توانید آن ها را در همه جا ، پشت میز خود در اداره ، در اتاق استراحت ، در داخل اتومبیل ، و حتی در گوشه ای از پارک انجام دهید.

بیش از چهار ساعت آموزش کامل یوگای فقط هجده هزارتومان

اگر همین امروز شما را  به یک میهمانی بزرگ دعوت کرده اند و یا قرار است با فردی مهم دیدار کنید. فرصت را از دست ندهید سریع یک جای خلوت گیر بیاورید و حرکات اساسی یوگای صورت را انجام دهید. یک ربع تمرین برای ایجاد تفاوتی محسوس و شگفت انگیز روی چهره شما نسبت به حالت قبلی کفایت می کند.سرعت تاثیر یوگای صورت خارق العاده است.

بعد از یک روز کار سخت ، چهره شما افسرده می شود. فقط با نیم ساعت ورزش و ماساژ صورت می توانید آرامش و زیبایی را به همسر و فرزندان خود هدیه دهید.

آیا می دانید دوره کامل ماساژ صورت و همچنین ماساژ با عسل نیز در داخل این مجموعه قرار دارد و در نوع خود بی نظیر است.

یوگای صورت فقط مخصوص خانم ها و دختران و پسران جوان نیست. آقایان هم می توانند در هر سن و سالی از این ورزش برای زیباتر ماندن و حفظ چهره جوانی خود بهره جویند.

فقط هجده هزارتومان . اینجا کلیک کنید

سرعت از بین رفتن غبغب به طور دائمی در یوگای صورت حیرت انگیز است.



 

 

علاقه مندان تهرانی برای تهیه این محصول کافی است به شماره 77788465 -021 الی 8 زنگ بزنند و سفارش دهند. محصول همان روز در کمترین زمان قابل تصور درب منزل و هرجا که بخواهید تحویلتان می شود و همانجا کافی است مبلغ پانزده هزارتومان را به پیک شرکت بپردازید. هزینه پیک در داخل تهران با شرکت است و خریداران تهرانی لازم نیست پول اضافی بپردازند.

عزیزان شهرستانی کافی است مبلغ هجده هزارتومان را به حساب شماره حساب واریز مبلغ هر محصول:

ـ حساب سیبای بانک ملی به شماره 0102635190005 در وجه غلامعلی کوثری
یا انتقال کارت به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز های بانک های عضو شبکه شتاب به شماره کارت 6037991193491812

یا انتقال اینترنتی برای دارندگان حساب سیبا مستقیم از طریق اینترنت

http://bmi.ir


ـ حساب سپهر بانک صادرات به شماره 0309755388007 در وجه غلامعلی کوثری
یا انتقال کارت به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز های بانک های عضو شبکه شتاب به شماره کارت6037691136441854
ـ حساب جام بانک ملت به شماره 1328837604 در وجه غلامعلی کوثری یا انتقال کارت به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز های شبکه شتاب به شماره کارت 6104337150712824
 *********

واریز کنند و فیش مربوطه را به همراه محصول درخواستی و آدرس کامل به تلفکس 77788465-021 فکس و یا به صندوق پستی

تهران - صندوق پستی 478-19585

شرکت کوثرپرداز پست کنند. بدون هیچ هزینه اضافی آلبوم یوگای صورت به نشانی شما پست می شود.